Blogger Templates

Thursday, July 8, 2010

Aku Cinta pada MU










Satu Cinta

Munsyid : StartFive
http://liriknasyid.com

Ku memohon dalam sujudku pada-Mu
Ampunkanlah segala dosa dalam diri
Ku percaya Engkau bisa meneguhkan
Pendirianku....... Keimananku.......

Engkau satu cinta
Yang selamanya aku cari
Tiada waktu ku tinggalkan
Demi cintaku kepada-Mu
Walau seribu rintangan
Kan menghadang dalam diri
Ku teguhkan hati ini
Hanya pada-Mu
Ku pasrahkan.......

Oh Tuhan .... selamatkanlah hamba ini
Dari segala fatamorgana dunia
Oh Tuhan .... jauhkanlah hamba ini
Dari hidup yang sia-sia


Aku Ingin Mencintai-Mu

Munsyid : Edcouctic
http://liriknasyid.com

Tuhan betapa aku malu
atas semua yang Kau beri
padahal diriku terlalu sering membuatMU kecewa
entah mungkin karna ku terlena
sementara Engkau beri aku kesempatan
berulang kali
agar aku kembali
dalam fitrahku sebagai manusia
untuk menghambakanMU
betapa tak ada apa-apanya aku dihadapanMU

aku ingin mencintaiMU
setulusnya....sebenar-benar aku cinta
dalam do'a... dalam ucapan ...dalam setiap langkahku
aku ingin mendekatiMU selamanya
sehina apapun diriku
kuberharap untuk bertemu denganMU ya Rabb

ya Allah akan kuharungi setiap ujian yg Engkau berikan...sesungguhnya Engkau mengetahui kelemahanku.dan sesungguhnya Engkau menguji setiap hamba Mu mengikut kemampuan hamba Mu. ku memohon pada Mu agar Engkau menetapkan ku di jalan yang benar...jalan yang Engkau redhai. amin...


No comments:

Post a Comment