Blogger Templates

Tuesday, May 24, 2011

Macam-Macam~

Sekarang ada di rumah.Bercuti selama 11 hari (18hb5 - 29hb 5). Duk rumah banyak sangat perkara berlaku. Banyak benda baru yang saya belajar. Best!


1. Kena memasak untuk abah yang nak makan tengah hari kat rumah.


2. Kena jahit baju kurung adik yang tiba-tiba kata ada baju rasmi untuk matrik. Diberi masa satu hari untuk jahit. Lusa dah nak bertolak. Satu hari sangat singkat kalau beri pada orang yang dah lama tak sentuh mesin macam saya. (nasib baik jadi jugak)



3. Kakak bakal berkahwin bulan 12, 2011 (insyaAllah, semoga dipermudahkan)



4. Kena masak untuk abang dan adik lelaki waktu umi dan abah tak ada kat rumah (p hantar adik bongsu masuk Matrik Kulim).



5. 1st time masak tomyam (biasa masak benda lain). Lepas masak tomyam baru tahu kenapa orang suka sangat dengan tomyam (sebelum ni saya memang tak suka tomyam).



6. Saya ada seekor kucing betina yang comel.



7. Adik masuk matrik. Sunyi la pula rasanya.Takut tidur sorang..hehe



8. Ada kes kecurian berlaku di blok saya kat USM. (ini dah kali kedua dah.bahaya betul laa)




9. 1st time gali pokok lengkuas. Nak letak lengkuas dalam ikan singgang.




10. SAYA RINDU USM...USM DI HATI KU...


No comments:

Post a Comment